8/21/2012

Striber af lys



16 comments:

  1. Hey, du skrev om vi skulle følges. Og jeg vil rigtig gerne følges! :-) Jeg følger dig, så jeg håber du også vil følge mig..

    - Asta Johanne
    astajohanne.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hvor er det smukt! Virkelig godt fanget :-)

    Tak for kommentaren på min blog, sætter jeg pris på.
    Ville bare sige at jeg allerede følger dig, hvilket er en fornøjelse <3

    Knus


    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wow det er virkelig smukt! Elsker hvad solen og skyer kan skabe sammen

    ReplyDelete
  4. Super dejlig blog du har dig- er blevet fast læser!:-)
    Ville være super dejligt hvis du ville gøre det samme & evt. følge mig på bloglovin- følger ihvertfald dig begge steder nu! :-)
    SUPER flotte billeder!
    Kh. Kathrine!

    http://kathrineedwards.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak for det ! :D
      Jeg tager et kig forbi! :D

      Delete
  5. Ih nogle smukke billeder! :D
    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. HEjsa, tak for din kommentar på min blog :-) Jeg følger dig nu! :-D

    ReplyDelete
  7. Hold da op nogle smukke billeder.

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde et valgfrit sæt øreringe.
    Kig også gerne forbi mine 2 andre give aways, som findes i venstre side af min blog(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-3.html

    ReplyDelete
  8. Hvor blev jeg dog glad da jeg så disse billeder. Det beviser bare at jeg ikke var helt galt på den, da jeg var mindre og tegnede sole med solstråler rundt om. ^^
    Rigtig skøn blog du har dig med en masse fantastisk smukke billeder. Ingen tvivl om det!
    Mange knus og kram Katarina. :-)
    http://katarina-livetifolgekatarina.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak for den søde kommentar. Du er bare sådan en som gør min dag god! Jeg er rigtig glad for dine søde komplimenter <3

      Delete

What do you think?