2/18/2013

London - Natural History Museum



8 comments:

  1. Replies
    1. Hihi, ja det var det sørme også, tænker stadigvæk tilbage på den flotte arkitektur!

      Delete
  2. Hej!
    Jeg ville bare lige fortælle at jeg lige har postet bloggens første giveaway :-)
    Måske har du lyst til at kigge forbi og deltage!
    http://lovemylife-annika.blogspot.dk/
    knus

    ReplyDelete
  3. Wow! Det er som at være der selv, så livagtige er billederne. Tror, jeg kunne glo på dem i timevis. :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. ej mange tak line! :D kunne være på det museum i timevis :D

      Delete
  4. Smukke, gode og interessante billeder! De er ret gode :-)

    Og tak for kommentaren, selvfølgelig tjekkede jeg da lige de nye billeder her.

    Kig gerne forbi igen:
    Http://Katrinelionett.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tusind tak katrine!
      jeg smutter forbi nu! :D

      Delete

What do you think?